- Spokojnie poczekać około godziny, szczególnie gdy nasz nadajnik nie jest widoczny przez karte radiową – być może nastąpiła awaria po naszej stronie i potrzebne jest nieco czasu dla nas aby ją usunąć. - Sprawdzić kabel prowadzący do anteny – prozaicznym powodem jest zahaczenie czymś i wyrwanie kabla z karty. - Sprawdzić czy połączenie sieciowe jest aktywne – wchodzimy kolejno START/PANEL STEROWANIA/POŁĄCZENIA SIECIOWE I INTERNETOWE/POŁĄCZENIA SIECIOWE i kontrolujemy czy połączenie radiowe nie jest przypadkiem wyłączone. (wówczas ikona połączenia jest koloru szarego). - Skontrolować wpisy przy konfiguracji połączenia sieciowego. Klikamy połączenie radiowe prawym przyciskiem myszy i wybieramy WŁAŚCIWOŚCI następnie sprawdzamy czy wpisy zgadzają się z tymi w protokole instalacyjnym który otrzymali Państwo przy instalacji (UWAGA: tylko klienci korzystający z karty radiowej na 2,4GHz i pozostali, którzy łączą się z Internetem ręcznie). - Jeśli korzystają Państwo z urządzenia zamontowanego na zewnątrz, podłączone z komputerem szarym kablem (skrętką) z przeźroczystą wtyczką, proszę odnaleźć zasilacz anteny i wyłączyć go na około 5s z zasilania, po czym włączyć ponownie i odczekać około 3 minut na połączenie się urządzenia z nadajnikiem. Czasem zdarza się, że urządzenie się zawiesi i dzięki temu zabiegowi powinno zacząć pracować poprawnie. - Jeśli wszystko zawiodło i nie ma w dalszym ciągu internetu, prosimy o kontakt z nami na numer naszej infolinii 501-067-192 a jeśli nie rozwiążemy sprawy telefonicznie to umówimy się na wizytę u Państwa w celu rozwiązania problemu.